DDS.NL Basispakket ADSL Producten Login Helpdesk
Helpdesk Contact Instellingen Aanmelden

 

Hulp via TeamViewer

Wat is Teamviewer?
Teamviewer is een beheer applicatie die wij gebruiken om -eenmalig- in te kunnen loggen op jouw computer, zodat we op afstand (samen met jou) instellingen kunnen contoleren of eventueel wijzigen.

Wij hebben op het moment dat je akkoord gaat met de teamviewer sessie toegang tot jouw systeem, waarbij je exact kunt zien wat we aan het doen zijn. Jij blijft uiteindelijk in controle, en je kunt de sessie op elk gewenste moment beëindigen. Op deze manier wordt het voor jou gemakkelijker om hulp te krijgen en kunnen wij je nog beter van dienst zijn!

Waar kan ik Teamviewer downloaden?

Download hier voor Windows (vista/7/8) (5,1MB)

Download hier voor Apple OS-X (13MB)

Kijk hier voor linux (.deb package, rpm package of source) (39MB)

Installatie instructie PC / Windows (voor apple zie hieronder)
1: PC: download het .exe bestand via de link hierboven. Als je browser vraagt wat te doen met dit bestand; kies 'Run' of 'Uitvoeren'. (zie afbeelding hieronder)



2: Let op, het downloaden (en scannen) van dit programma kan even duren. Heb dus even geduld.

3: Als het programma gestart is krijg je onderstaande scherm te zien. Geef de DDS medewerker aan de telefoon nu het nummer dat je bij "Uw ID" ziet staan, en de cijfercombinatie bij het wachtwoord.



4: zodra we klaar zijn met de sessie, kan je het programma afsluiten en de gedwonloade .exe weer verwijderen van je PC.


Installatie instructie TeamViewer voor Apple OS-X
1: Download de quicksupport app via de Apple link hierboven.

Als je browser vraagt wat te doen met dit bestand; kies 'Save' of 'opslaan'. Let op, het downloaden, uitpakken en scannen van dit programma kan even duren. Heb dus wat geduld.

2: Als de download klaar is, dubbelklik je op 'Quicksupport.dmg' in de downloadlijst:

Of ga in de Finder naar je downloads map, en open daar het gedownloade (en uitgepakte) bestand: Quicksupport.dmg

3: Als je een waarschuwing krijgt dat dit programma van het internet is geopend; kies Open.



4: Als het programma gestart is krijg je onderstaande scherm te zien. Geef de DDS medewerker aan de telefoon het nummer dat je bij "Uw ID" ziet staan, en het wachtwoord eronder.



5: Zodra wij zijn verbonden met jouw desktop, zie je rechtsbovenin het volgende. De support medewerker kan nu jouw muis en toetsenbord overnemen.



6: Zodra we klaar zijn met de remote support sessie kan je het programma afsluiten:



7: Hierna kan je het gedownloade programma ook weer verwijderen.

 

Alle prijzen inclusief 21% btw, algemene voorwaarden, contact, rechten DDS©